Wednesday, February 25, 2009

Leapsa nr 1

Multumesc domnisoarei Chrisa pentru cele doua lepse si dupa cum urmeaza ma conformez si de aici incep :

Numele meu: Nistor
abrevieri,porecle,insemnatate si chestii funny :P

Ok nu e un nume chiar obisnuit, e mai putin intalnit, sunt constient ca nu e unic, stai linistit .
De multe ori lumea m-a intrebat daca provine de la Nestor ( aici cititi mai multe) din mitologia greaca.Povestea este interesanta dar nu intru in detalii sa va plictisec.

De regula lumea...lumea mai apropiata ma striga Nis e doar o abreviere a numelui, care imi place cum suna .

M ai demult in camin colegii de camera ma- au botezat "veverita pe metadona" sau "smooth squirel", aveam prea multa energie, dormeam cate 2-3 ore pe noapte, si na...nu ma intrebati.

Apoi candva prin gimnaziu stiu ca erau cativa care imi ziceau "Dristor"...rimeaza cu Nistor, si na ..ma ofticam putin dar totusi...acu mi se pare funny.

Prin liceu colegii m au numit "castor" chiar nu stiu dece ..nu aveam nici un defect dentar sau ceva de genu, oricum imi imaginam un castor pufos si dragutz, si radeam si eu. :)

Cand am ajuns la facultate colegii de apartament m au poreclit A.V. , v as lasa sa ghiciti dar va spun sigur ca nu e de la audio-video.Ok hai ca va zic....e de la "amartu-vesel" pentru ca ori decateori aveam probleme sau necazuri intotdeauna glumeam pe seama lor, nu las niciodata o problema sa ma darame si incerc sa o transform intrun zambet.Dece sa plangi sa te ransesti singur , sa bagi cutitul in rana m ai adanc ...if you have the strenght to laugh, laugh till the end of everything.Nothing compares with a smile.

Pe contul de Lineage2 folosesc "Rotsin" mi sa parut foarte interesant a aranjez literele invers in numele meu, si mi se pare dragutz si ceva original.

Din cate imi aduc aminte am mai avut ceva porecle ..parca dar sincer acu nu mi aduc aminte prea bine , cand o sa o fac o sa editez acest post.
Ms pt leapsa , sper ca va placut, trecem la urmatoarea...

No comments: