Friday, February 20, 2009

de ce nu si dece da

Se pare ca in aceasta seara as dorii sa incerc sa inchid acest blog.Dupa multe sintetizari si trairi interioare m am decis sa ucid acest blog ..lent O sa incerc sal fac sa arate ca un jurnal de bord in care "nava spatiala" este acesta minte ce imbatraneste continuu iar sufletul ,mereu copilaros, pasager al acestui mijloc de transport.
Sincer nu stiu care este scopul acestui blog, nu sunt un om avansat in ale cuvintelor si nici nu doresc sa imi exprim trairile ca niste titluri intrun ziar cotidian de scandal.Deasemenea nu doresc nici sa demonstrez ceva cu acest blog....i am dat viata cu scopul ca vreodata din greseala ,un blogger ratacit va ajunge pe aceasta pagina.Citindul sper sa si dea seama dece a luat fiinta acest blog...sau macar sa incerce ca nici eu inca nu stiu..dar sper sa aflu in curand....
( voi mai adauga cateva posturi despre autocritica,reflexivitatea personajului meu si cateva posturi funny cu care voi incerca sa inchei)

No comments: